2011. február 26., szombat

Prológus

Hosszas vívódás és pár befulladt próbálkozás után, ami arra irányult, hogy hogyan tartsam titokban a személyemet de mégis kiírhassam magamból azt a sok érdekes (és veszélyesnek tűnő) információt amit valamiért máshogy látok, vagy csak máshogy értelmezek mint a környezetem, végre a legegyszerűbb megoldás kínálkozott a legkézenfekvőbbnek..

..saját névvel élesben.. bevállalva mindent ami ezzel jár.. problémát.. és talán majd a dicsőséget is..
...elindítani ezt a blogot!


A semmiből az örökkévalóságba.. szerintem jól hangzik (nyilván van akinek nagyképűen, de ha valaki hajlandó lesz majd tovább is olvasni a blogot, akkor talán megérti, mire gondolok).

Egy ideje tényfeltárónak érezhetem magam. Kaptam ezt a titulust és igyekszem méltónak lenni rá!

Tényfeltárás (magyarul értelmezhetetlen szóösszetétel.. legalábbis még a wikipédiában és máshol sem szerepel, max. google  fordított karattyolásban) természetesen  információgyűjtést jelent, egyedi, előzetes kutatások és összegyűjtött tényanyagok egy későbbi, teljes körű vizsgálathoz, vagy tárgyaláshoz stb.

Régóta...(talán két éve) figyelem és tartom egyre kiemelkedőbbnek  a Hírháttér Multimédia munkásságát, és igazából ott találkoztam a tényfeltáró és oknyomozó szó jelentőségével!




Bizonyosság számomra, hogy pár napja ezt az oldalt lekapcsoltatta a rendőrség, ezért a  linken a mai nappal csak ez a felirat elérhető:


A BRFK Szervezett Bűnözés Elleni Főosztály 2011.02.17-én érkezett felszólítása alapján felfüggesztve.

Büszkén vállalom, hogy én ennek a hírportálnak a munkatársaként kezdtem oknyomozó, tényfeltáró tevékenységemet amit reményeim szerint de majd ahogy Isten akarta egyszer itt is fejezek be!


A képen látható személyekkel később megismerkedünk!!


Természetesen nem adok neki sok időt.. a Hírháttér Multimédia oldala ismét üzemelni fog, tehát tessék bátran kattintgatni a linket. http://hirhatter.com/


és ha már így szóba jött az oldal, akkor nézzünk meg egy videót amely anno (többek között) felkeltette a figyelmemet:



Bizonyára feltűnik, hogy a videón (most már!!) nincs hang... az ok, hogy az aláfestő zenét és így a narrátort (Molnár F. Árpádot) is szerzői jogokra hivatkozva Alan Silvestri (a zeneszerző) valószínűleg a CIA segítségével és természetesen a YOU TUBE szíves közreműködésével letiltatta!! 

(hozzáteszem video letiltásról már hallottam a youtube-on de hangletiltásról most először)



Biztos vagyok benne, hogy azoknak a 90 %-a akik végignézik a videót, summázzák, hogy valami nagyon nagyon elrugaszkodott baromságról van szó.. még akkor is, ha bizonyos részinformációk már ismerősnek tűntek, netalán némelyikről már számára megbízható forrásból is hallott, így összességében mégis túl durva,
túl ijesztő, túl hihetetlen, túl félelmetes!!?!


nekem is hasonló dolgok jutottak először eszembe, ellenben meg sem fordult a fejemben, hogy ne.. 
 ..lenne igaz..

sajnos.. (vagy nem sajnos)


minden mondat ami elhangzik a videóban az  a színtiszta IGAZság!!!

az igazi... 














és ahogy Alekosz mondta vagy nem mondta...


innentől.. kérem szépen ezzel kapcsolatban..  
...minden el lesz magyarázva... 
...mindig minden körülmények között!!
 
Az Isten áldásával és a Jézus Krisztus nevében! Ámen

Nincsenek megjegyzések: