2011. május 3., kedd

Index fórum feljelentés!

A változatosság kedvéért már a 4. nickkel vagyok jelen az index fórumán, echeloff3 néven, ezért gondolom senkit sem lep meg (moderátori körökben sem), hogy elkészült a kisfilm és a feljelentés is (ahogy ígértük). Annak ellenére, hogy életem első videó szerkesztése volt, jók a visszajelzések, de a lényeg, hogy szerintem közérthető lett. Ezek után már tényleg csak egy elmebeteg idióta fogja letörölgetni a hozzászólásaimat, vagy jelezze, ha nem így van, de muszáj neki (letörölni)!

Természetesen ennyi idő után olyan óriási változást a fórum hangulatában és hangnemében nem érdemes várni, de a csalódottságból (nem lettek név szerint említve a fórumozók) eredő sértődöttségtől eltekintve, mintha kicsit viccesebbre vették volna a figurát. Az előzmények elolvashatóak a korábbi bejegyzésben:  

Támad az Index fórum! (Klikk)  címmel.
 
A film hangulatához nagyban hozzájárul a HírCsárda legújabb szerzeménye,  (klikk) pedig a felvétel idején még nem is hallottam róla, de természetesen a tényeket most is a "..legnagyobb feltáró" Molnár F. Árpád szolgáltatja.

 

Rövidesen csatoljuk természetesen a feljelentést is, már csak azért is mert az előző bejegyzésben leírtam, hogy amennyiben újból letörlik az összes hozzászólásomat úgy megtesszük a feljelentést! Véleményem szerint ez igazán elkerülhető lett volna, hiszen nem írtam én se csúnyákat se hülyeségeket az oldalra. De letörölték!  


A feljelentés beillesztése rövidesen...

Az Isten áldásával!

Nincsenek megjegyzések: