2011. március 14., hétfő

Az emberiség trónfosztása

Majd egy óráig gondolkodtam azon, hogy címnek miért pont ez jut lépten-nyomon eszembe, de erre az egyik videóban bizonyosan választ fogunk kapni...?! Talán azért vaciláltam, mert túl erősnek hangzik a kifejezés.. igen.. talán.. de akkor is inkább a hangzik-ot nyomnám meg  jobban mint az erőst..  

Ki vagy Mi akarja megfosztani az emberiséget a trónjától, és ebbe az emberiségbe vajon én is beletartozom-e??

   
És ekkor beugrik egy gondolat.. miszerint előjött már egy korábbi beszélgetés alkalmával, hogy a Hírháttér filmek minimum egy olyan tükröt tartanak az igen kedves nézőik elé, aminek megtekintése közepette könnyen sértve érezhetjük magunkat.., például mondjuk a hőn szeretett magyarságunkkal kapcsolatban.  

Büszkeséget kellene éreznem ha kimondják ezt a szót.. de én böszmeséget látok ha csak egy kicsit is kinyitom a szemem.. mert nemcsak, hogy a fejétől bűzlik, de rohad az egész Hal!! ezért..ezennel..

Én Domján Tibor.. itt, (egyenlőre) ugyan nem nagy, de nyilvánosság előtt kijelentem, hogy ezekre  az idiótaságokra amit velem itt (mármint ebben az országban)  el akarnak hitetni.. többé

nem vagyok kíváncsi!!

Tehát, amennyiben a világ összes ocsmányságát eltitkoló és lehazudó magyar állam kivetnivalót talál azon, hogy én amit tudok megteszek annak érdekében, hogy ezeket a dolgokat,  és az Isten hírét..és bizonyosságait (tehát a blogban szereplő összes információt) minél több embernek elmondhassam, akkor a Soós Úr és a Molnár Úr után, én is lemondok az állampolgárságomról, és nem kívánom továbbra is élvezni az előnyeit! (ha van neki egyáltalán ilyen). De ezt a tevékenységet, természetesen akár állampolgárság nélkül is folytatom!! Aki pedig mindezekért megtámad, és akár nyíltan, akár hatóságilag, akár burkoltan vagy áttételesen akadályozni szándékozik ezen tevékenységem végzésében, az abszolút nincs tisztában a helyzetével, ellenben ez nem lesz neki elnézve!! 

..és ezt az utolsó mondatot valójában nem én mondtam..


a biznisz
Amikor valakinek nyilvánvalóvá válik, hogy létezik az Isten, az Ő eszközeivel, onnantól már nem kíváncsi a  háttérhatalom hülyeségeire. Nem kíváncsi a gazdasági meg szociális meg klímacsúcsok puccparádéira.. vagy "eredményeire" .. ha tudja, hogy pontosan az azokon megjelenő, fénybennjáró vámpírok önteltségével parolázó meghívottak a problémák okozói és élvezői (ráadásul csak  egy egyszerű de eltitkolt technikai tudással)!! 

Az alábbi film az első (a Hírháttérrel folytatott bátortalan és izgatott de felvett) beszélgetéseimből (2009) készült anyagok közül való.. tőlem függetlenül azonban nagyon sok létfontosságú  információ hangzik el..  :)



Tehát.. semmiben nem különböznek tőlünk akik.., hacsak nem annyiban, hogy tudatosan adták oda a lelküket a Sátánnak, ami aztán később úgy megrontja őket, hogy a végén már fogalmuk sincsen a tetteik súlyáról vagy következményeiről. Ezért látszólagos hatalmat, karriert és vagyont kaptak, no meg egy pecsétet a homlokukra.. fura szokásokkal.


mindörökké..
Szerencsés vagyok mert az Édesanyám szokott mesélni amikor kisebbek voltuk.. és már a mesékből az derült ki, hogy az ördöggel nem jó bizniszelni, mert mindig a lelkedet akarja cserébe!! akkor még nem tudtam, hogy ezt milyen módon teheti..?? és azt sem, hogy Neki miért kellett így meghalnia!? 
..de a bosszú az Istené!!

A bejegyzés záró videója (2010-ből) nem igényel kommentárt...
...ez történik...
tudnod kell róla... 



Az Isten áldásával!

Nincsenek megjegyzések: