2011. március 1., kedd

Echelon 2.0

Isten és az Echelon..                                                       INFO


Akár hiszed, akár nem.. az egész borzasztóan egyszerű.. (ez egyébként egy találó szópár) mert éppen olyan egyszerű mint amennyire borzasztó. Tulajdonképpen eleje sincs ahonnan el lehetne kezdeni mint témát fejtegetni, hiszen bárhonnan kezdené el az ember nagy értetlenséggel találná szembe magát.. már amelyik tud róla beszélni ugye.

Amikor én először találkoztam (természetesen) Hírháttér anyaggal (2008) meglepve tapasztaltam, hogy mennyire nem illik bele az általam akkor alkotott világképbe de mégis valamiért teljesen kézenfekvőnek éreztem.. Igaznak.. A felét nem értettem, a különböző jelek.. mozdulatok.. elhelyezett tárgyak és eszközök pedig semmilyen hatással nem voltak rám, (vagyis azokat sem értettem). A Multimédia kifejezést megmosolyogtam amikor a szerény "stúdió" berendezésre vagy a bevágott képekre és videójelenetekre gondoltam... de mindezek ellenére a mondanivaló valahogy felülírta a rossz beidegződést (programokat). Persze ez nem egyik napról a másikra történt.. és nekem is napról napra esnek le újabb és újabb dolgok..




A lényeg.. ha ezt a cikket olvasod, akkor már legalább kaptál egy esélyt az Istentől (egyébként van akinek többet is ad.. van akinek meg egyet sem!) Mindegy, hogy mit hiszel egyébként, bármiről is legyen szó, mert nem templomba akarlak küldeni... de biztos vagyok abban is, hogy ha éjszaka szembetalálnád magad a nappalidban mondjuk Freddy Krueger-el neki tuti azt mondanád, hogy jaj Istenem... akkor is ha Te vagy a világ legnagyobb ateistája.

Fogd fel kalandnak, hogy egy olyan dologba rángatlak amibe kevés a bizodalmad, ami miatt ki kell lépni (pedig csak gondolatban) a kényelmes, megszokott és perspektivikus  jövőképedből hogy belenézhess a valóságba!

Szerintem ez nem áldozat.. mi van ha igazam lesz?

..de logikai bukfencek helyett következzen egy meghatározó film két részletben..




Minden ott van az orrod előtt..  és mégsem látod.. ez az Echelon, Te hogyan fogalmaznád meg??

Cathy O'brien


Emlékszel a Deltára? az első és jó sokáig az egyetlen tudományos Tv műsor.. (ez azt jelenti, hogy mellette nem volt más) de egyben az egyik legnépszerűbb is.. (DELTA kódokkal nyitva és zárva).. és egyébként a két szőke nő sem véletlenül hasonlít egymásra..


mielőtt azt mondod, hogy nem is hasonlít.. ezek jelek és szimbólumok mögöttes tartalommal bírnak, csak beavatottak számára észrevehetők.. de még laikusként is több oldalt tudnék írni az ilyen "hasonmás" vagy például kimondottan ennek a "hasonlóságnak" a nagyon is komoly jelentéstartalmáról.

Cathy O'brian-ről már hallottál az előző videóban.. feltárta a hátteret.. Kudlik Júlia is feltárt sok mindent az akkor még Tv-t sem biztos, hogy látott... szellemileg felkészült magyar lakosságnak (közben Cathy-t épp elme-programozták szexrobotnak az USA-ban).. szóval Júlia is tudott volna újat mutatni.. (de nem igazán volt rá szükség..) és persze nem ez volt a programjában.. a háttérben azonban fel fel villant a DELTÁ K(ód)

és, hogy nehogy azt hidd, hogy ez a kódolósdi kiment a divatból a Julival, itt van rá egy klasz Nox klipp amiben egyenesen halmozzák az elvont jelenéstartalmakat.. (az elmetechnikákkal kapcsolatban)

..ugyanis eddig sem a Júlia tette oda a kódokat.. és itt sem a Nox..



Kíváncsi vagyok mi róla a véleményetek..?!!

Folytatása következik: Echelon 3.0

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

http://www.youtube.com/watch?v=d_k5DUi_FqE
http://www.youtube.com/watch?v=HJzeJiHHQOY
http://www.youtube.com/watch?v=Tz7-Lp4aJKE

Domján Tibor írta...

Hello Névtelen..

Köszi a videókat.. :)

jól látod.. ezek a képek.. jelek, szimbólumok, (a szöveget nem értem).. de beszélnek a mozdulatok.. meg a kézjelek stb. amik ugye.. nemzetköziek..

nem a kedvenc zenei stílusom, de ékes bizonyítéka annak, hogy a sátán az élet minden területén belül.. minden zenei irányzaton belül is..külön külön csúcstámadást(így mondják a hegymászók az utolsó hajrát asszem) hajt végre..
Nincs olyan menő pop/rock/rapzenész aki valamilyen módon ne reklámozná a sátánt..

mert ütött az ideje..

ha felér.. sem győzhet ugyan.. de addig annyi lelket rabol amennyit csak tud!!