2011. március 22., kedd

a Jobbik és az ÁVH

Az életem alakulása szempontjából igen meghatározó témát fogok itt, előre borítékolhatóan több bejegyzésen keresztül boncolgatni. 2008-ban erős nemzeti indíttatású fiatalként már egy ideje azon gondolkoztam, hogy vajon, milyen módon tudok bekapcsolódni az ország jövőjének alakításába, mivel kb. akkor lett elegem az aktuális politikai gengszterizmus egyre látványosabb megnyilvánulásaiból?! (megjegyzem nagyon sok embernek változott akkoriban a hozzáállása a politikához csak akkor még nem tudtam miért?!) 

Visszatekintve is úgy gondolom, hogy felkészült voltam (a körülményekhez képest) a témában.. elolvastam és megnéztem mindent ami "nemzeti", ezért zsigerből utáltam az MSZP-t és az SZDSZ-t (mondjuk ez nem sokat változott, max. a zsiger szűnt meg) kezdtem kapizsgálni az MDF valódi "rendszerváltó" szerepét, de már elég sok információm gyűlt össze egy bizonyos háttérhatalommal kapcsolatban is Drábik Jánosnak és a Leleplező című könyvújságnak köszönhetően.. ami hatására azért kicsit össze is zavarodtam hiszen csúnya dolgokat hallottam a szimpatikus Orbán Viktorról és a Fideszről is, továbbá a nyiladozó, és akkor számomra favoritnak számító Jobbikról is. Ezeket persze betudtam a  baloldali médiafölénynek.. 

Szántai Lajos
Éreztem (mint ahogy sokan mások is) azt a borzasztó igazságtalanságot, ami ezt az országot és lakosait érinti és érintette szinte minden vonatkozásban.. a sokat hangoztatott kettős mércét.. a "nemzeti" jelképek és kötődések folyamatos mocskolását stb. Még Wass Albertet olvasva is csak a kiszolgáltatottság és tehetetlenség érzetem erősödött, no meg persze a tenni akarás.. de mit? Az egyoldalú tájékozódás mindig veszélyes de amikor valaki magyar emberként Szántai Lajos és Papp Gábor előadásokat is hallgat az csak akkor nem kap a szívéhez ha teljesen érzéketlen és üres zombi.

Minden adott volt tehát, hogy beálljak a sorba.., hiszen ahhoz sem kellett már sok hogy a 2006-os októberi "forradalom" idején molotovval rohangáljak a pesti utcákon, érezve a hazafiság lélekemelő manifesztációját, gyűlölve a kormányt, a tüntetők ellen brutálisan fellépő rendőrséget, a háttérből irányító és uszító zsidókat, a cigányokat meg csak úgy.. pontosan úgy ahogy az akkori jobboldali média (kurucinfos, barikád, HírTv stb.) sugározta (az erre programozott) emberek agyába!!

Úgy éreztem, hogy végre az Isten megengedi, hogy létrejöjjön az az alulról szerveződő erő ami megborítja ezt a velejéig romlott és korrupt államhatalmat és rendszert.. visszaállítja a magyar nép becsületét, orvosolja sérelmeit stb. és én ebből a harcból  ki akartam venni a részem..  na ez lett volna a jobbik!!

... csakhogy közben megnéztem ezt a videót.. 

..és minden megváltozott!!


 

...feltételezem, hogy ha nem vagy teljesen elszeparálva minden olyan érzéstől ami az igazsághoz vezethet, akkor Te is kíváncsi leszel a folytatásra.. 





...talán egy icipicit átértékeli a világképedet? Persze ha azt sem tudod ki az a Für Lajos...?? ..de talán még akkor  is,  elég  ha   annyit segítek, hogy a gengszterváltáskori honvédelmi miniszter majd később mit ad Isten  (ill. az ördög) a Magyar Gárda alapítója... amit  ugye már mint szervezetet "hatóságilag" be is tiltottak..és "üldöznek" de mint eszme csak erősödik..



...ugye nem gondolod, hogy a felvételen beszélő Molnár F. Árpád esetleg magatehetetlen vagy önmagát ellátni képtelen.. nekem nem úgy tűnik és ezt azóta is így gondolom.. pedig a rendőrségnek határozottan ez a véleménye.. (lehet ott kéne egy kicsit körülnézni nem?).. de nézzük csak tovább..

 

...csak a jobbikról beszél, vagy fellebbent néhány fátylat a szemed elől? Nem hiszed el? Nem is azért írom.. inkább csak azért, hogy amikor egyszer csak (nemsokára) teljesen nyilvánosak lesznek ezek a dolgok.. akkor ne mondhasd azt, hogy téged átvertek.. megvezettek..  meg, hogy senki sem szólt!!

  


.. és ha eddig úgy jutottál el.. , hogy végig is nézted a videókat, akkor nagyon büszke vagyok rád! Nem azért mintha olyan nagy kaland lenne végignézni 50 percet.. de mivel ezek a filmek az életedet és a jövődet változtathatják meg ezért elhiheted, hogy a rendszer ahogy tudja szabotálja a megértését.. (de ezekről majd egy másik bejegyzésben).

Folytatása következik.. addig is tudj meg többet a titkosszolgálatról (klikk)

Az Isten áldásával!

Nincsenek megjegyzések: